NUffNang

Saturday, August 29, 2009

Muhammad Akmal Hafiz

Ini entry special for Akmal Hafiz cozz....
He turn to 1 today.. Budak ni special sikit, pasal lahir kurang sehari jer dari aku... pastu masa dlm pantang 2 minggu aku ler yg konon2nyer tukang bg mandi petang2. Udah ler kuar ikut tingkap, kuar2 dah ader gigi sebatang, masa lahir kemain semangat, sekarang ni keding jer budaknya..kulit pun gelap skit dari yg lelain. Takperla Hafiz yg penting kamu tetap comel, Kakak Jannah tu pun gelap juge.. jadinyer dia ni memang lain skit dari adik beradik yg lain.

Pg tadi masa hantar BB Nadhrah, Hafiz tengah merengek, biasala budak naik setahun mmg buat perangai skit. aku pun gitu jugak, asal nak bertambah umor jer ader la benda tak kena kat mata & hati ni yg boleh wat aku nangis. Pelik!! tak la pelik biasa jer bagi aku..

Ucapan Mak Ngah Utk Hafiz:-
Moga kamu membesar jadi budak bijak pandai, sihat tubuh badan. Nnt dah besar boleh mendoakan Ibu Bapa...

No comments: