NUffNang

Saturday, August 29, 2009

Shopping Time!!!

Baju Raya...
Baju Babah & Kasut raya aku

Sebahagian baju2 NadhrahSmlm terasa cam malas g keje, (aci tak??) so decide p beli baju raya... Kuar rmh cam nak g keje kul 8, pg stesen komuter tunggu tren x smpi 3mnt. Org pun x ramai dlm tren. Smpi sentral tuko tren, sekali terlepas stesen... hahaha.. ni kes dah lama x naik tren ler nih.. trun kat putra then naik blk hala ke bank negara, smpi sogo org dah nak ramai. Tgk2 kat bwh ader sale rembat baju raya En. suami selai, kasut raya aku sepasang. Naik tingkat 3 sangkut smpi 3 jam kat situ, mencari baju bebudak. Giler kentang aku bershopping.. Hehehe.

Trn blk tingkat satu kengkunun nak cari baju kurung utk diri sendiri, skali x der yg berkenan di hati... trun kuar ke jln TAR. Dgn beg sogo yg gabak lintas jln. kehkehkeh, tak sangka sungguh aku. Msk rimbun dapat la aku sepasang baju raya. 1st time pakai baju raya mahal nih. Jln2 lorong belakang terjumpa plak org juai Crocs IMi. rembat ler sepasang utk En Suami. Aku yg giler Crocs tak terbeli utk diri sendiri. Takper, ader masa nnt aku pg repeat lagi.

Begitu begini smpi ler ke pukul 3.30pm aku kat situ, mencari baju raya Kakak Jannah sepasang pun xder yg aku berkenan, xperlah kakak, nnt kita cari kat Kalng yer sayang. Bdn dah sakit giler dah nih. gagahkan jugak ler menapak ker stesen Bak negara. Penat toksah kater la.

Smpi s/jaya dlm pukul 4.15pm gitu, En. Suami tunggu kat dpn subang parade, senyum jer dia tgk aku heret beg sogo. Mesti dia tak sangka aku mampu p shopping sorang diri. Sebabnya aku ni x pernah lagi pg shopping sengsorang. Ini kes nekad ler nih. Singgah KFC tapau utk berbuka... Smpi rumah bila duduk baru terasa sakitnyer bahu. Tp, aku sendiri pun x sangka aku mampu pg jln sengsorang. huhuhu.

No comments: