NUffNang

Friday, December 2, 2011

AL-FATIHAH...

Awal pagi buka FB ternampak status adik comel "Al-fatihah to RARA ZIkri". Trus google dan jumpa.. rupa-rupanya gadis manis dari Subang Jaya ni. Pernah tengok slot tentang arwah ni kat MHI/Wanita Hari Ini, pada Raya puasa baru ni. Masa tu tengah bersiap nak ke Pekan. Korang kenal tak, kalau korang tak kenal boleh google dan baca kisah dia.
Ini wajah ceria arwah sebelum sakit
Kalau korang tak kenal dia ni serba sikit tentang dia.
Gadia manis berumur 23 tahun, bulan Mac 2010 dia pergi cycling/jogging (tak sure) dengan kawan-kawan, tiba-tiba dia diserang Asthma, on d way ker hospital dia diam dan mulut berbuih, di Hospital doktor sahkan dia koma, sebab oksigen tak sampai ke otak. Dua bulan dia koma, bila dia sedar dia dah tak boleh communicate, bermula dari situ semua keperluan diuruskan oleh ibu dia. Dan setelah setahun lebih menderita, akhirnya malam tadi dia pergi menemui Ilahi.
Arwah akan disembahyangkan di Masjid SS19 dan di kebumikan sebelum solat jumaat di Tanah Perkuburan Islam USJ21. (belakang ofis sya jer). Semoga dipermudahkan segala urusan Arwah.
Al-Fatihah
p/s: Allah Maha Kuasa, Dia memberi dan Dia berhak mengambil semula. Bila, dimana dan bagaimana itu adalah rahsia-Nya. Amin..


No comments: