NUffNang

Monday, January 9, 2012

Annual Dinner @ Marriot Putrajaya

6/1/12
Dinner kami tahun ni di Marriot Putrajaya
Theme nyer adalah FASHIONISTA NIGHT.

Saya tak membeli baju pun untuk dinner kali ni, pakai jer baju apa yang ada dalam lemari tu. Kebetulan last year ada selai lagi baju yang memang reserved untuk dinner, patutnya pakai tahun lepas, tapi sebab dah apa pilihan baju lain, baju yang ni simpan dulu.

Dinner mula 7.30pm, tapi lewat plak mula. Biasala kan..

Ramai la umat manusia bergaya tak ingat agama. Yang Ca Ya Nun Alif & InDia tu boleh la terima, yang melayu ISLAM ni nak bergaya punya pasal sanggup lupakan agama. Apa kes. Dedah la segala aset yang ada. Rambut yang seciput tu tutup dengan jaring seciput gak. Haishh.. malas nak komen banyak la, Saya pun bukan bagus mana.

Opening untuk food Presentation memang tip top la. Memang gempak habis. 5 bintang untuk Marriot. Jarang2 pegi dinner ada yang buat macam tu. Sayangnya meja saya nun jauh di belakang, maka tiada gambar yang dapat diambil. (lagipun camera battery agak sedih!!)

Yang lain-lain biasa-biasa jer.. makanan sedap. kenyang la perut saya ni.

Layan gambar jer la yer


Ni la kami yang kenal jer, orang-orang picisan

Pembuka selera

With Yati & Zul (gemuknya saya)

Mr Boss (Azizi=Current bos) & (Law=Ex Bos). Amir dalam anugerah 10 years. Tak lama lagi nak tinggalkan kami. (mood=Sedih)

Our Biiiiggg BOS tgh pikir nak letak berapa K untuk special lucky, akhirnya (RM11,888.88) memang giler la, last year 10k. Perghhhh... Tapi, bukan rezeki kami.

with Siti Hajar & Nizam (nak balik dah)

Sampai rumah pukul 1am. Ana-anak dah tido, cik Abam sayang jer yang masih berjaya tunggu isteri pulang. kuikuikui.... Terima kasih Abam.

No comments: