NUffNang

Tuesday, January 5, 2016

P E R M U L A A N

Ya, it's January 2016

W A R N I N G!!
Ini Entry tunggang langgang. Memang susah nak faham kalau sekadar membaca. Jangan blame saya orang yang tengah sakit perut.

Permulaan untuk tahun GETIR. *memang getir sebab 1 jan dah di serang dearhea.

I wanna stay low. I wanna be invisible but I can't. Days without him, I have to find back my survival kit and learn how to be a survivor. Ada banyak jalan bahagia dan saya perlu cari jalan-jalan yang mungkin tidak kelihatan dan terkambus. Harap sepanjang perjalanan itu nanti saya akan 'bergembira'.

Hidup ini memang tidak pernah adil dan tidak akan adil maka saya perlu ajar dan pujuk diri saya supaya kuat dan jangan benci sesiapa. Kita tidak tahu apa yang mendatangi kita esok hari, saya takut andai saya terlepas cakap saya hari ini saya benci dia, esok lusa dialah tempat kita berkongsi keluh kesah. Jangan benci bahagia yang pernah bersama dengan kita. Let us doing something that might cherish us walaupun mungkin kita terpaksa buat sorang-sorang.

Dia kata dia sayangkan saya, tapi sehari ke sehari dia makin kerap bangkitkan isu yang lepas-lepas, yang memang saya dah sangat yakin saya tak buat. Di mana sayangnya kalau kita sentiasa mencari salah pasangan kita? Saya tetap sayangkan dia walau apa pun dia buat pada saya.

Sekarang saya berada di fasa "bertahan", dan saya harap dia yang menjadi pemandu arah untuk destinasi terakhir hubungan kami ini. Saya sayangkan hubungan ini.

Takpalah, keyword nya hanya satu (S A B A R)

Orang yang sabar akan beroleh kemenangan. Orang yang baik juga akan menang.
Insya Allah.

Zila, bersihkan hati dan senyumlah.

p/s: Doa aje tak cukup kalau tak ada usaha.
p/ss: Kalau tak ada niat langsung eloklah berterus-terang
p/sss: R I N D U

Love,
Ziel







No comments: