NUffNang

Saturday, January 2, 2016

Say No to Goodbye

I was with conversation  dengan seseorang yang pernah rapat dengan saya satu waktu dulu, dan tiba-tiba i received text from Chenta and i do feel bad bila jawab panggilan "ha" petang tu but only Chenta in my mind.

I don't know kenapa 2-3 menjak ni rasa sentimental sungguh. I want him to be around 24/7 tapi saya tahu tak boleh. Wanna hug him tight and sleep in his arms till dawn. But i know semua tu takkan jadi kenyataan sebab dia sentiasa sibuk menguruskan his another LOVE. *kesian saya

I've received a text from his friend actually, ask me about "macamana hubungan korang sekarang, masih berhubung ke?". Apa yang boleh saya balas hanyalah sekadar bagitau "ya, kami msh berhubung, tapi ntah la..saya hanya boleh bagi dia masa je.." Then kawan dia suruh saya pi melancong.. Apa daaa...

N there's someone tell me "if he kept telling u the hurting stories, there's no reason for you to stay in this LoveHate relationship.

But still saya kena dah yakin dan terus yakin dengan hati saya. Biar yang datang memberi pendapat hanya sekadar bercakap tanpa mau tahu apa sebenarnya yang saya rasa. Selalu memandang tapi tak sepertinya merasa yang sepatutnya.

Saya tidak pernah salah memilih dan kalau pun pernah tersilap langkah - itu semua 'pengajaran' yang amat berguna dalam hidup saya. *ya, saya pernah tersilap 

Hidup ini sudah disusun dan ke mana arahnya hanya Allah sahaja yang tahu. Kita hanya perlu berdoa dan berusaha.

Have a wonderful year aheads ya. Anddddd..... You can't mend everything by saying sorry.

Love,
Ziel

p/s: sayang awak Kendoz aka Chenta aka Mr. H
p/ss: saya masih lagi melihat gambar-gambar yang terkirim di media sosial.. *dan masih melukakan diri sendiri.. 





No comments: