NUffNang

Wednesday, July 4, 2012

Nadhrah Nur Iman

Lagi!! Asyikk-asyik pasal Iman, Cerita la pulak pasal Jannah. (mesti ada yg kata gini)

Ini memang cerita Iman tapi bukan sebab saya hanya sayang anak saya yang bernama Nur Iman ni sahaja. Saya sayang Jannah saya jugak. Tapi disebabkan Kakak Jannah semakin membesar dan perangainya semakin kurang yang membuat darah saya mendidih maka memang akan banyak cerita dak kecik ni la kan. Nanti saya buat Entry pasal Jannah yer.. Mesti korang geleng kepala kuasa 100.

Kali ni nak tepek pic Iman masa dia nakal dan masa dia tak bergerak. hihiihi (tidur)

Dah pernah ada rasanya pic ni, ni kat opis saya hari sabtu.. tgklam bawah kerusi pun jadi..


Penat sekejap minum susu.. kasi re-charge energy
!
!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!



taaaraaaaaa!! ni muka suci bersih masa tengah tidur.  Tenang jer kan


Saya selalu geram dengan bibir dia yang muncung-muncung tebal tu. memang selalu jadi mangsa kena cium dengan mama la. Kakak pun dah mau cium adik dia ni sekarang.

Ok, chow dulu, nak pikir entry seterusnya. hahahhaha

No comments: