NUffNang

Tuesday, July 3, 2012

Saya=semangat nyerrrrr...

Hahahaha... tajuk memang tak boleh angkat punya!

Korang ader? Ini entry hanyalah untuk kenangan saya ok. Takder niat nak sindir or mengata sesapa. Hanya untuk diri sendiri.

Sejak bermenjak ni badan naik sangat mendadak.. makan adalah macam biasa. Kadang2 skip lunch tapi badan tetap naik. Naik pulak kat bahagian-bahagian yang kalau berlemak tu memang nampak.
(Lengan, perut, punggung) Aish, stress mak gini. Orang asyik kata saya tak gemuk, sebab mereka2 tak nampak apa yang saya nampak. Yelah kan takkan saya nak selak baju tunjuk kat deme kan.

Tapi tulah, nak buat camner kan, selera tengah ada, makanan pun ada.. takkan nak biar semut & lipas makan pulak kan. Harusla saya yang makan. Membazir tu kan amalan SYAITAN.

Dan ini buktinya saya sedang membesar bagai juara.

Ini gambar masa pergi GT hari tu, lihatlah lengan saya yang dah macam lengan orang lelaki itu.




No comments: