NUffNang

Friday, February 12, 2016

EGO ~ LeBur

Ini untuk awak En. Hafiz,

Terima kasih kerana baca apa yang saya tulis. Terima kasih kerana sudi berbincang mengenainya. Dan terima kasih kerana sudi luangkan sedikit waktu nanti. Saya bukan main-main, saya serius. Saya dah fikir berbulan-bulan lamanya dan itulah sebenarnya yang saya mahu dari dulu, the T&C, if you still remember.

Bila saya dah leburkan ego saya, saya mengerah seluruh tenaga di situ, mengorbankan apa yang saya rasa: malu.

Hargailah apa yang lahir dari hati seorang yang telah meleburkan egonya kerana saat egonya lebur hatinya benar-benar tulus dan bicaranya jujur dan lurus.

Saya sayang awak dan itulah keputusan saya.
Muktamad.

Much Love,
Zila

p/s: hanya mahu menuntut wilayah kecil itu dan berbahagia di sana...

No comments: