NUffNang

Tuesday, February 2, 2016

#HILANG

... Dan yang paling indah, Dia pilih saya untuk berada di sisi emak saya ketika Dia ambil emak saya pergi.
Sejak dari waktu itu, hati saya patah. Susah nak dapat balik kegembiraan dalam hidup biarpun saya selalu ketawa. Ketawa tu hanya untuk menutup lubang-lubang luka dan sepi dalam hati.


Everything about mom - sweet.

Emak saya yang mendamaikan hati.

Mom - she's everything.

Banyak kalilah orang tegur saya ketawa, I wish I had a chance to share this missing part of me with him and hope he will understand. Ketawa itu menutup sementara lubang-lubang luka dalam hati. Hati yang patah sejak emak saya pergi.

Dia kata lama sangat hati tu patah.

Hati yang patah tu tak mungkin akan tumbuh semula.

I wish my mom is here with me now, she will make me smile.

I miss you dearly, only God knows.

Maaf, ceritanya bermula dari entah mana-mana. Sebab saya sedang sangat terluka. Saya tiada harapan, tak mahu berharap dan tak memberi harapan.


Love,
Zila


p/s: .... #silent



No comments: