NUffNang

Monday, February 22, 2016

I'M S.O.R.R.Y

I learned something - I should not touch men's ego. That's my bad and I do hope that he will never ever give up in teaching me lesson like this.

Saya rasa sangat teruk. TERUK.

Awakkk.. Saya minta maaf.

Saya melihat disebalik apa yang berlaku. Saya belajar di mana silap saya dan apa yang saya dapat adalah satu pelajaran yang penting dalam perjalanan saya mengenali dan belajar tentang lelaki, orang yang penting dalam hidup saya.

Tolong jangan penat dengan saya. Tolong jangan pernah putus asa dengan saya.

I have been thinking over night and couldn't sleep at all.

We both at a very fragile state.

I am sorry.

And I love him. I'll do anything for us.

Frustration might led us to do stupid things. It's difficult to keep myself sane but please, never ever give up with me.

Tolong jangan pernah lelah dengan saya.
Jangan tinggalkan saya sensorang kat sini... :'(


Love,
ziel

p/s: Jangan tinggal daku :(

No comments: