NUffNang

Monday, March 21, 2016

Dalam dan Sepi

Saya tahu saya bukanlah baik sangat dan saya jauh tidak sempurna. Banyak perkara yang mendatangi hidup, melingkari sampai terbelit dan ada waktunya saya juga menyusahkan orang. Saya tak nafikan semua ini dan saya amat hargai mereka yang selalu ada di sisi saya saat saya memerlukan seseorang. Tapi sekarang rasanya saya hanya perlukan kawan baik saya. Bukan orang yang saya kenal sebulan dan terus jatuh suka. Bukan,,, Bukan dia.

Pada saya dalam hidup ini kita semua hampir serupa, kita perlukan seseorang untuk mendengar luahan hati kita dan tentunya ada waktu kita memilih untuk berkongsi cerita kita.

Saya sedang menjauh. Itu yang sedang saya lakukan.

Mungkin dia tidak sedar, tak mengapalah... Tak perlu saya beritahu dia di mana yang tidak kena, dia tidak perlu tahu kerana dia tidak pernah peduli pun. Kalau saya hilang daripada hidupnya dia tidak rugi apa-apa pun kerana saya bukan siapa-siapa padanya.

Saya sedih tapi ini yang terbaik. Kata seseorang, dia tak pernah peduli kerana dia tidak ada perasaan.

Biarlah sepi yang menjatuhkan hukumannya.

This is not me, this mischievous is not me. This is not me. 

Love,
Ziel

p/s: Hari ini hari Isnin, esok hari Selasa. Awak, saya rindu :(
p/ss: CHENTA!! Pleasee.. please..  jangan tinggal saya.





No comments: