NUffNang

Wednesday, March 9, 2016

Di Antara

Lemaunya badan hari ni. Untuk bulan ini dan bulan-bulan seterusnya, saya akan jadi orang yang sangat sibuk. *ececece..

Berulang Shah Alam-Jengka-Shah Alam macam KL-Shah alam je. Semalam hal kecemasan, cuti la saya setengah hari vromm balik jengka. Malam pulang ke Puchong smula. Pagi ni bangun pagi macam takda kepala je rasa. Tetiba sedang elok nak angkat takbir solat subuh telefon bernyanyi riang kemain... Hahahahah... rupanya, pakcik Chenta mencari. *gelupo mak jwb call dia :P

Tapi macam biasalah, bila pesanan di kotak wassap tak di lihat dan tak di reply, kesalahan akan berbalik pada saya. Saya pun gatai mulut tercakap pasal "keluarga bahagia yang berjaya sampai ke puncak Kinabalu" melantun la pulak kechintaan. Adehla.. bila la semua ni akan jadi baik-baik?

Kesudahannya, sepanjang hari telefon genggam diam tanpa pesanan dari dia, dan hari ni sehari lagi saya masih lagi berurusan dengan sakit kepala yang suka sangat dengan saya. Supplement dah makan tapi macam tak cukup supply aje. Saya rasa itulah misteri badan Saya yang Tuhan aje tahu. Rasanya kena buat blood screen sekali lagi. Tapi Saya takut... Saya takut saya jadi lagi down kalau....

Daripada kita mati memikirkan yang kita akan mati sebab sakit... kan lebih baik kita fikir apa kita nak buat esok, enjoy life, buat benda yang berfaedah daripada mati fikir sebab kita akan mati. Woyyyy takutnya!

Be a good girl huney!

Take care peeps.



Love,
Ziel

p/s: Tugas saya berdoa pada Allah, saya mahu bahagia. Saya dah pilih bahagia saya dan semoga Allah perkenankan doa saya.


No comments: