NUffNang

Tuesday, March 22, 2016

OHH MARCH!!

Hurmmm.. March.. march.. march..

In this three years nothing good happened on march. Though, only bad thing happened to me. Sejak dua tahun lalu, hurmmm... sangat bersedih dengan keadaan ini.

Semuanya bermula dengan March,

7 March 2014
Seseorang merempuh Si brown dengan motor, Habis rebeh pipi brown, lekok mukanya. Waktu tu saya call cinta, tapi katanya sedang meeting. *Meeting pukul 7pm?
Takpalah, waktu tu saya tetap terima..

7 March 2015
Saya pulak merempuh signboard di PD. Rebeh bibir si biru tu.

7 March 2016
Dapat perkhabaran tak enak dari kampung.

8 March gegas balik kampung waktu kerja. Alhamdulillah, nothing serius. Tapi dalam kepala sentiasa letak risau, masih dihantui dengan hal-hal duka.

13 March
"SHE" di ambil Allah.. Innalillah.. Saya tidak dikhabarkan oleh Chenta. Pukul 10am saya pulang ke kampung tanpa tau apa yang terjadi pada dia. Alhamdulillah... Dia sangat berbangga dengan sahabat-sahabatnya yang ada di sampingnya saat itu.

18 March
On the Way pulang, cuaca best sangat. Tapi tak sure kenapa boleh pulak nak terbabas dekat corner flyover Putra Heights tu. Fuhhhh!! Alhamdulillah.. Allah lindungi saya dari kecelakaan. Tapi, lepas tu menyesat la saya memandu sampai ke KLIA dengan blur dan kaki yang takda rasa sebab masih ketar. Berjurai la air mata *memang cengeng tu tak pernah hilang rupanya.

Ada banyak rasa dalam hati yang tidak mampu diluahkan. Berbagai watak dicipta untuk melunaskan rasa hati yang terpendam. Jangan biarkan orang lihat kita menangis tapi benarkan mereka menangis bersama-sama kita sambil memegang naskhah beratus helai mukasurat, cerita tentang hati.

Awak, saya menunggu dengan sabar.
Saya hanya mahu bahagia. Itu sahaja.

Love,
ziel

p/s: rindu langit yang biru. rindu laut yang biru. rindu lily biru yang kembang sepanjang minggu.





No comments: