NUffNang

Tuesday, March 1, 2016

FRIENDS

This entry is for You, yes.. YOU

Having a friend like you, hurmmm. Alhamdulillah

Kita pernah buat semuanya. Cuma kita memilih untuk teruskan hidup dengan cara yang berbeza. Alhamdulillah, kita masih mampu duduk makan bersama, berborak tentang kehidupan masing-masing. Berbincang tentang masalah aku yang pada kau *zila yang degil.

I were remember when you are talking about "spare tyre". Difinisi tayar dan maksud "spare tyre". aku menangis macam nak pengsan. Kau ketuk kepala aku. Kau tanya "kenapa kau nak nangis sampai macam ni sekali?" hahahahhaha... it's that me lahhh. Aku kan cembeng ko kata. And kau jugak kata aku ni manja. So, orang manja mestilah kena suka menangis. Dan.. akhirnya we made a "pinky promises". Hahhaahhaha.. this part is soooo funny. Actually we were not young anymore, but we are always feel young deep inside our heart.

Last but not least, thank for the time. Untuk orang yang sibuk macam kau, bila kau luangkan 2 jam untuk dengar aku bercerita tentang sakit pening hidup aku yang tunggang langgang ni, buat aku rasa sangat berharga. HHhahahahhaha...

Love,
Ziel

p/s: Jangan pernah geleng kepala bila aku bercerita tentang Chenta aku tau.
p/ss : You are ROCK bebeh!!





No comments: