NUffNang

Tuesday, March 15, 2016

#T E R L U K A

I wanna quote this...from ex California Governor...."When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength."

And this from Angie Martinez, "We have to remember that no matter how much hardship we go through in our life, there is always going to be that fragile in our heart."

Mendengar suara itu semalam, saya mahu menangis. Mendengar bicara yang keluar dari bibirnya, hati diseru resah. Berilah semua kesusahan itu kepada saya, saya sanggup tanggung kesemuanya tapi jangan bebani dia kerana saya tak mahu apa-apa jadi pada dia. Biarlah saya sedih kerana saya ada dia untuk buat saya tersenyum tapi kalau dia bersedih, saya tak ada sesiapa lagi...saya takut kehilangan tempat saya tumpang berteduh :(

All I want you to know... I do care. I do understand.

Saya tanya berulang kali "r u okay?'

Tapi jawapan yang saya dapat.. hurmmmm :(

Love,
Ziel

No comments: